Menjador

27 Març, 2018: Menjador Escolar – Menú Abril 2018

Els menús per al mes seran els següents. Cliqueu a les imatges i descarregueu-los en PDF.

22 de Març, 2018: Menjador Escolar – La Copa del Xef

Els nostres alumnes del Menjador es converteixen en Xefs per un dia!
Han tingut l’oportunitat de realitzar el taller “La Copa del Xef“.
Com sempre diem, és molt important alimentar la imaginació dels més petits, de manera que els minixefs han preparat les seues pròpies postres saludables, amb producte artesà i baix en sucre. Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem agrair a l’empresa INTUR que ha promogut aquest taller tan divertit i profitós.

27 Febrer, 2018: Menjador Escolar – Menú Març 2018

26 Febrer, 2018: Menjador Escolar – Enquesta de satisfacció

De part de tot l’equip INTUR RESTAURACION COLECTIVA US AGRAÏM QUE ENS DEDIQUEU UN POQUET DEL VOSTRE TEMPS PER AJUDAR-NOS EN LA NOSTRA MILLORA CONTINUADA💡😀 DINS DEL MENJADOR ESCOLAR. Amb la finalitat de conèixer la vostra opinió i suggeriments, us fem aplegar l’enquesta de satisfacció per als pares/mares/tutors/es dels xiquets/es del menjador escolar🍅. Sols heu de clicar en l’enllaç i us portarà a l’enquesta. Moltes gràcies per la vostra col•laboració😊

FEU CLIC A LA SEGÜENT IMATGE PER ACCEDIR A L’ENQUESTA

26 Gener, 2018: Menjador Escolar – Menú Febrer 2018

TEMA DEL MES

20 Desembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Gener 2018

TEMA DEL MES

27 Novembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Desembre 2017

23 de Novembre, 2017: Menjador Escolar – Taller d’Amanides

Els xiquets i xiquetes del menjador escolar de l’escola són tots uns grans xefs. Han elaborat un taller gastronòmic d’amanides i han gaudit d’allò més. Cadascú ha triat un element per afegir-hi a l’amanida i han quedat molt boniques. Després les han degustades amb el menú habitual. Ademés han fet uns murals per tal de decorar el menjador que han servit de fons per a la taula de les amanides. Des del CEIP Pintor Gimeno Barón volem agrair a l’empresa INTUR que ha promogut aquest taller tan divertit i profitós.

25 Octubre, 2017: Menjador Escolar – Menú Novembre 2017

ARTICLE DEL MES

18 d’Octubre, 2017: Menjador Escolar – Beques Curs 2017-18 – PUNTUACIÓ DEFINITIVA

Publicades les llistes de PUNTUACIÓ DEFINITIVA i els alumnes admesos per a les Beques i Ajudes de Menjador Escolar per al curs 2017-18. Les mateixes les podran veure i descarregar a continuació.

ADMESOS

EXCLOSOS

6 Octubre, 2017: Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar

Publicada per Conselleria la Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar. Els imports coberts per Conselleria segons la puntuació es mantenen respecte als del curs passat i s’amplien a l’alumnat amb 10 punts. Feu clic al full i descarregueu-lo en PDF.

26 Setembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Octubre 2017

ARTICLE DEL MES DE L’EMPRESA INTUR

12 Setembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Setembre 2017

29 Maig, 2017: Menjador Escolar – Beques Curs 2017-18

Convocades les Beques per a les Ajudes de Menjador Escolar per al proper curs 2017-18. Les instruccions i la Resolució de Conselleria d’Educació les podran veure i descarregar a continuació.

30 de Març, 2017: Menjador Escolar – Taller de Fletxes de Fruita (Broquetes de Fruita)

L’alumnat del menjador escolar de l’escola han participat en un taller gastronòmic de Fletxes de Fruites en el qual han elaborat unes postres molt saludables. Concretament han fet unes broquetes en forma de fletxes.

Curs 2016-17 – Menjador Escolar – Taller de Tortes de Pollastre (Fajitas de pollo)

Hui hem realitzat un nou taller gastronòmic a càrrec de l’empresa Intur, que s’encarrega del Menjador Escolar. Concretament hem fet un taller de Tortes de Pollastre, més conegudes com fajitas, on cadascú ha triat els ingredients de la seua torta per a després menjar-se-la a la seua taula. Una experiència nova i saludable per als nostres comensals. Cliqueu per veure-ho.

16 Setembre, 2016: Menjador Escolar – Beques – Puntuació Mínima

Publicada la resolució de la puntuació mínima de les Ajudes Assistencials per al Menjador Escolar. Feu clic al document i consulteu.

21 de Març, 2013: Normes del Menjador

El Consell Escolar aprova les normes d’ús del menjador escolar. Fes clic al damunt si les vols veure, descarregar o imprimir:

NORMES:

Save