Menjador

18 d’Octubre, 2017: Menjador Escolar – Beques Curs 2017-18 – PUNTUACIÓ DEFINITIVA

Publicades les llistes de PUNTUACIÓ DEFINITIVA i els alumnes admesos per a les Beques i Ajudes de Menjador Escolar per al curs 2017-18. Les mateixes les podran veure i descarregar a continuació.

ADMESOS

EXCLOSOS

6 Octubre, 2017: Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar

Publicada per Conselleria la Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar. Els imports coberts per Conselleria segons la puntuació es mantenen respecte als del curs passat i s’amplien a l’alumnat amb 10 punts. Feu clic al full i descarregueu-lo en PDF.

26 Setembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Octubre 2017

Els menús per al mes seran els següents. Cliqueu a les imatges i descarregueu-los en PDF.

MENÚ NORMAL

MENÚ SIN CERDO

ARTICLE DEL MES DE L’EMPRESA INTUR

12 Setembre, 2017: Menjador Escolar – Menú Setembre 2017

MENÚ NORMAL

MENÚ SIN CERDO

29 Maig, 2017: Menjador Escolar – Beques Curs 2017-18

Convocades les Beques per a les Ajudes de Menjador Escolar per al proper curs 2017-18. Les instruccions i la Resolució de Conselleria d’Educació les podran veure i descarregar a continuació.

30 de Març, 2017: Menjador Escolar – Taller de Fletxes de Fruita (Broquetes de Fruita)

L’alumnat del menjador escolar de l’escola han participat en un taller gastronòmic de Fletxes de Fruites en el qual han elaborat unes postres molt saludables. Concretament han fet unes broquetes en forma de fletxes.

Curs 2016-17 – Menjador Escolar – Taller de Tortes de Pollastre (Fajitas de pollo)

Hui hem realitzat un nou taller gastronòmic a càrrec de l’empresa Intur, que s’encarrega del Menjador Escolar. Concretament hem fet un taller de Tortes de Pollastre, més conegudes com fajitas, on cadascú ha triat els ingredients de la seua torta per a després menjar-se-la a la seua taula. Una experiència nova i saludable per als nostres comensals. Cliqueu per veure-ho.

16 Setembre, 2016: Menjador Escolar – Beques – Puntuació Mínima

Publicada la resolució de la puntuació mínima de les Ajudes Assistencials per al Menjador Escolar. Feu clic al document i consulteu.

21 de Març, 2013: Normes del Menjador

El Consell Escolar aprova les normes d’ús del menjador escolar. Fes clic al damunt si les vols veure, descarregar o imprimir:

NORMES: