Legislació

Projecte Jornada Continuada

A continuació podran descarregar el Projecte de Jornada Continuada en PDF fent clic a les imatges següents.

Faltes dels alumnes: Model de Justificant

Faltes dels alumnes: Justificant per a complimentar i entregar al Tutor/a.

Permisos i Faltes del Professors: Model de Sol·licitud

Permisos i Faltes del professorat: Model de Sol·licitud per a complimentar i entregar a la Prefectura d’Estudis i Direcció del Centre.

MESTRES – Consulta Nòmina, Dades Fiscals, Compte Formació i Sexennis

Feu clic a l’enllaç i trieu l’opció 1 Usuari i Contrasenya. Accediu amb les vostres dades d’ITACA (DNI amb lletra i Contrasenya).

MESTRES – Compte de Correu Electrònic de Conselleria

Feu clic a l’enllaç i entreu al compte de correu electrònic corporatiu de Conselleria.

Resolució de 15 de juny de 2015: Calendari Escolar 2015-16

Resolució de 12 de juny de 2015: Instruccions Curs 2015-16

RESOLUCIÓ de 12 de juny de 2015, de les direccions generals de Centres i Personal Docent, i d’Innovació, Ordenació i Política Lingüística, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es dicten instruccions per a l’organització i el funcionament en les escoles d’Educació Infantil de segon cicle i col·legis d’Educació Primària durant el curs 2015-2016.

Decret de 4 de juliol de 2014: Curriculum Ed. Primària

DECRET 108/2014, de 4 de juliol, del Consell, pel qual establix el currículum i desplega l’ordenació general de l’Educació Primària a la Comunitat Valenciana.

Reglament de Règim Intern

Reglament de Règim Intern. Feu clic per veure el contingut al complet en PDF.