Curs 2015-16 – Activitats Esportives

28 de Maig, 2016: Esport Escolar – Lliurament de Trofeus

Com tots els anys hem assistit a l’acte de Lliurament de Trofeus de l’Esport Escolar. Com que hem estat premiats com a equip Campió en la Classificació General del V Campionat Multiesport de l’Ajuntament de Vila-real. Feu clic a la imatge per veure-ho.

Futbol-sala Aleví

ac1516_esport_equipos01

Dalt: Jonatan Costa (Entrenador), Walid, Anas, Pau, Juan Miguel, Jordi Moliner (entrenador).
Baix: Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador), Noèlia, Àlex, Alejandro, Adrian.

Bàsquet Aleví

ac1516_esport_equipos03

Dalt: Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador), Lledó, Jonatan Costa (Entrenador), Maria, Jordi Moliner (entrenador).
Baix: Andrada, Andrea, Zohra.

Multiesport Benjamí “B”

ac1516_esport_equipos04

Dalt: Jonatan Costa (Entrenador), Andrea, Carla, Ana, Mar, Sohaib, Abdssamad, Jordi Moliner (entrenador).
Baix: Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador), Asmaa, Yassin, Neyzan, Hadjer, Yosra.

Multiesport Benjamí “A”

ac1516_esport_equipos11

Dalt: Ayoub, Jordi Garcia, Jonatan Costa (Entrenador), Laura, Lorenzo, Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador).
Baix: Bilal, Pau, Bouchra.

Multiesport Prebenjamí “B”

ac1516_esport_equipos07

Dalt: Daniel, Jonatan Costa (Entrenador), Xavi, Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador), David, Adrián Castro, Jordi Moliner (entrenador).
Baix: Eric, Laura, Darius, Doaa, Ulises.

Multiesport Prebenjamí “A”

ac1516_esport_equipos09

Dalt: Karam, Sara Martínez, Jonatan Costa (Entrenador), Vicent Gómez, Cristina, Sara Harir, Pasqual Garcia (Tècnic Coordinador).
Baix: Sara Djakak, Manel, Carmen, Rubén.

25 de Maig 2016: Esport Escolar – Natació, Cloenda del Curs

Com tots els anys el grup de 4t de Primària del nostre centre participa en els cursets de natació que imparteix el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real. Feu clic a la imatge per veure-ho.

7 de Maig, 2016: Esport Escolar – Cross

El nostre centre ha participat en el Cross Escolar del Campionat de Multiesport Escolar de l’Ajuntament de Vila-real. Representants de totes les classes de Primària de la nostra escola han participat amb els xiquets i xiquetes de totes les escoles de la ciutat. Polseu sobre la fotografia i veureu les imatges dels nostres campions/nes.

12 de Març, 2016: Esport Escolar – Waterpolo

El nostre centre ha participat en les Jornades de Waterpolo del Campionat de Multiesport Escolar de l’Ajuntament de Vila-real. Polseu sobre la fotografia i veureu les imatges del dia.

20 de Febrer, 2016: Esport Escolar – Atletisme

El nostre centre ha participat en les Jornades d’Atletisme del Campionat de Multiesport Escolar de l’Ajuntament de Vila-real. Feu clic a la imatge i veureu les fotos dels participants, de les proves i dels guanyadors/es.

19 de Desembre, 2015: Esport Escolar – Jornada de Natació

L’alumnat de 4t de Primària participa setmanalment en la Natació Escolar dintre del V Campionat Multiesport del Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real. Dintre del mateix s’ha celebrat la Jornada de Natació i els i les nostres xiquets i xiquetes hi han participat.
L’alumne Aníbal Barrera ha tingut el 3r millor temps en la prova individual i un dels equips de relleus de la nostra escola ha quedat en primer lloc. Enhorabona a tots/es.
Feu clic a la imatge i veureu les fotografies de la jornada.

21 de Novembre, 2015: Esport Escolar – Jornada de Ciclisme

El V Campionat Multiesport del Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real ha organitzat una de les seues jornades especials per al present curs, La Jornada de Ciclisme. Feu clic a la imatge i veureu les fotografies de la jornada.

24 d’Octubre de 2015: Esport Escolar – Jornada de Tennis

El V Campionat Multiesport del Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real ha organitzat una de les seues jornades especials per al present curs, La Jornada de Tennis. El nostre centre ha participat amb diversos alumnes i han gaudit d’allò més. Feu clic a la imatge i veureu les fotografies de la jornada.

28 d’Octubre, 2015: Esports 2015-16

Els horaris i tècnics de l’esport escolar per al curs 2015-16 són els següents:
horaris_def_esport_2015-16
Tècnic Coordinador: Pasqual Garcia
PREBENJAMÍ “B” MULTIESPORT (1r de Primària):

Dimarts: De 17:00 a 18:00
Dijous: De 17:00 a 18:00

Entrenador: Jonatan Costa – Jordi Moliner

PREBENJAMÍ “A” MULTIESPORT (2n de Primària):

Dilluns: De 17:00 a 18:00
Dimecres: De 17:00 a 18:00

Tècnic Coordinador: Pasqual Garcia