Curs 2017-18 – CEIP Pintor Gimeno Barón – Telegram – Nou Canal de Comunicació

23 d’Octubre 2017: Telegram – Nou Canal de Comunicació

El CEIP Pintor Gimeno Barón posa a disposició del professorat, de les famílies i, en general, de la nostra comunitat educativa, un canal de comunicació mitjançant l’aplicació de telèfon mòbil Telegram. Si us uniu al canal @pintorgimenobaron tindreu al vostre abast informació que us pot interessar.

Aquesta informació està referida a actes, activitats i publicacions del col·legi que poden ser del vostre interés, així com informació útil en matèria educativa, calendaris i altres qüestions relatives al funcionament diari del sistema educatiu de la nostra escola.

El canal @pintorgimenobaron de Telegram ha iniciat ja el seu funcionament. És molt fàcil rebre la informació d’aquest butlletí per a telèfons mòbils:

1. Cal que s’instal·leu al telèfon mòbil l’aplicació Telegram

2. Busqueu @pintorgimenobaron

3. Uniu-vos al nostre canal

Voldríem que vos uníreu, si voleu, i que ho difonguéreu a la resta de les famílies.

El CEIP Pintor Gimeno Barón pone a disposición del profesorado, de las familias y, en general, de nuestra comunidad educativa, un canal de comunicación mediante la aplicación de teléfono móvil Telegram. Si os unís al canal @pintorgimenobaron tendréis a vuestra dispisición información que os puede interesar.

Esta información está referida a actos, actividades y publicaciones del colegio que pueden ser de vuestro interés, así como información útil en materia educativa, calendarios y otras cuestiones relativas al funcionamiento diario del sistema educativo de nuestra escuela.

El canal @pintorgimenobaron de Telegram ha iniciado ya su funcionamiento. Es muy fácil recibir la información de este boletín para teléfonos móviles:

1. Tenéis que instalar en el teléfono móvil la aplicación Telegram

2. Buscad @pintorgimenobaron

3. Uníos a nuestro canal

Desearíamos que os unieráis, si queréis, y que lo difundieráis al resto de las familias.