Ampa

AMPA CEIP Pintor Gimeno Barón

L’AMPA CEIP PINTOR GIMENO BARÓN està formada per un grup de mares i pares amb moltes ganes de fer una escola participativa, activa, igualitària i solidària per als nostres fills i filles.

Els membres de la Junta de l’AMPA som:

President: Iván Cabedo Amposta

Vicepresidenta: Silvia Almazán Navarro

Secretària: Núria Dobon Díaz

Tresorera: Maria Isabel Gallén Barrué

Vocals:

Benjamín Dembilio Ferrer
Anca Daniela Gazdac
Alexandrina Elena Iosub
Viorica Luminita Petroi
Sonia Puchol Bosom
Patricia Rochera Gisbert

icon-mail ampa.colegiopintorgimenobaron@gmail.com

icon-facebook https://www.facebook.com/ampapintorgimenobaron.ampapintorgimenobaron

icon-phone 688 352 455

Telegram: ampa pgb vila-real
Aquestes són les activitats extraescolars que oferirem als socis per al curs 2018-2019:
Més avant us informarem dels horaris definitius de les activitats i dels preus.
Recordar-vos que si esteu interessats en l’Escola Matinera, escriviu un correu a ampa.colegiopintorgimenobaron@gmail.com i indiqueu-nos el vostre nom i el nom del xiquet o xiquets i quin horari us interessa.
Podeu contactar amb nosaltres per a qualsevol dubte o suggeriment.

15 de Juny, 2018: AMPA – Fi de Curs

El divendres 15 de juny l’AMPA ha organitzat la Festa de Fi de Curs més multitudinària dels darrers anys. Des de la vesprada els alumnes membres de l’associació van gaudir de moltes activitats i en arribar la nit es va realitzar un sopar de “Paiporta”. Hi va haver una magnífica organització.

Curs 2017-18 - AMPA - Festa de Fi de Curs

16 de Maig, 2018: AMPA – Ofrena a Sant Pasqual

La nostra renovada AMPA ha participat en la tradicional Ofrena a Sant Pasqual dintre de les nostres Festes Patronals.
Hem estat d’allò més bén representats pels membres de l’AMPA que hi han acudit. Estaven tant alumnes, com mares, pares i familiars molt templats i templades.

Curs 2017-18 - AMPA - Ofrena a Sant Pasqual

16 de Maig, 2016: AMPA – Ofrena a Sant Pasqual

Com tots els anys la nostra AMPA ha participat a l’Ofrena a Sant Pasqual de les Festes Patronals de la ciutat. La nostra escola ha estat molt bén representada en aquest multitudinari acte. Cliqueu la foto i veureu que guapes i guapos hem anat.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:

Jocs Bilingües (CURS 2014-15)

Grup d’InfantilGrup d’Infantil

Grup de PrimàriaGrup de Primària

Grup de Primària

Tècniques d’estudi (CURS 2014-15)

Grup de PrimàriaGrup de PrimàriaGrup de Primària

Ball (CURS 2014-15)

Grup de Ball

Jocs Bilingües (CURS 2013-14)

Grup de PrimàriaGrup de Primària

Grup de PrimàriaGrup de PrimàriaGrup de Primària

Grup de Primària

Arts Marcials (CURS 2013-14)

Grup d’Arts MarcialsGrup d’Arts Marcials

Ball (CURS 2013-14)

Grup de Ball

Pilates per a Majors (CURS 2013-14)

Grup de PilatesGrup de PilatesGrup de PilatesGrup de PilatesGrup de Pilates

13 de Juny, 2014: AMPA – Festa de Fi de Curs

El darrer 13 de Juny, l’AMPA ha organitzat la festa de Fi de Curs. Ha estat un èxit de participació amb moltes activitats per a grans i menuts. Després va seguir la festa amb un sopar al pati de l’escola. Enhorabona a la Junta i als responsables i col·laboradors en l’organització. Feu clic a la foto per veure les fotografies del dia.16 de Maig, 2014: AMPA – Ofrena a Sant Pasqual

El darrer 16 de Maig, dintre de l’Ofrena Oficial a Sant Pasqual els i les membres de l’AMPA van eixir a la mateixa. Feu clic a la foto per veure les fotografies de l’acte.9 de Maig, 2014: AMPA – Festa de la Primavera

El darrer 9 de maig i a punt de començar les Festes de Sant Pasqual els membres de l’AMPA van organitzar al pati de l’escola la Festa de la Primavera 2014. Feu clic a la imatge per veure totes les fotos del dia.28 de Febrer, 2014: Festa de Carnestoltes

El divendres 28 de Febrer s’ha dut a terme la Festa de Carnestoltes al pati de l’escola amb l’organització de l’AMPA del CEIP Pintor Gimeno Barón. Fes clic a la foto per veure les imatges del dia.Setembre, 2013: AMPA – Oferta Activitats 2013-14

Fes clic a la imatge i podràs descarregar les Activitats ofertades per l’AMPA per al Curs 2013-14.

Jocs Bilingües (CURS 2012-13)

Grup de Primària

Arts Marcials (CURS 2012-13)

Grup d’Arts Marcials

Guitarra (CURS 2012-13)

Grup de Guitarra

10 de Maig, 2013: Festa de la Primavera (CURS 2012-13)

Abans de les Festes de Sant Pasqual s’ha realitzat la festa de la Primavera. Feu clic a la imatge per veure totes les fotos del dia.

14 de Desembre, 2012: Visita dels Reis Mags (CURS 2012-13)

Els xiquets i les xiquetes del centre han rebut la visita de l’emisari de Sa Majestat d’Orient.Feu clic a la imatge per veure totes les fotos del dia.

11 de Juny, 2012: Cloenda del Curs de Gimnàstica Rítmica (CURS 2011-12)

Els xiquets i les xiquetes del grup de l’activitat extraescolar de Gimnàstica Rítmica del centre han realitzat una festa per a celebrar la Cloenda del Curs d’aquesta activitat. Feu clic a la imatge per veure-les totes.

11 de juny, 2012: Festa de Fi de curs de l’AMPA (CURS 2011-12)

Els membres de l’AMPA han celebrat la cloenda del present curs amb una festa al pati de l’escola. Feu clic a la imatge per veure-les totes.

Jocs Bilingües (CURS 2011-12)

Grup de Primària

Gimnàstica Rítmca (CURS 2011-12)

Grup de Gimnàstica Rítmica