Curs 2017-18 – Tot el centre – Festival de Fi de Curs

1 de Juliol, 2018: Tot el centre – Festival de Fi de Curs

El dijous 21 de juny de 2018 hem realitzat el Festival de Fi de Curs del CEIP Pintor Gimeno Barón a l’Auditori Municipal Rafael Beltrán Moner de Vila-real amb el títol “Volem la Fama”.
Ha estat un recorregut per la nostra particular visió d’alguns programes televisius actuals i d’altres d’èpoques passades. Música, ball, interpretació i molt de treball i esforç darrere han donat com a resultat un espectacular festival de Fi de curs a l’Auditori.
Tot l’alumnat ha omplit de màgia i ritme amb les seues actuacions després de mesos d’assajos i segurament nervis i han donat el millor d’ells mateixos gràcies també a la constància del professorat perquè l’actuació haja sigut tot un èxit.
Pensem que el resultat ha estat molt bo, encara que allò que verdaderament ens importa és que l’alumnat haja gaudit de la seua participació en el Festival, i en el procés d’elaboració del mateix. Creiem sincerament que açò si que ho hem aconseguit. Esperem que us agrade el material audiovisual que hem elaborat del Festival.
Aquesta activitat serveix per acomiadar el curs entre ovacions, somriures, emocions i segur que alguna llàgrima i que dóna pas a les esperades vacances estivals.

FOTOGRAFIES

Curs 2017-18 - Tot el centre - Festival de Fi de Curs

VÍDEOS

Feu clic al vídeo que vulgueu per tal de veure’l al reproductor de la part superior.

Prev 1 of 1 Next

Descàrrega del Vídeo del Festival complet

Si voleu descarregar el Vídeo del Festival en format MP4 i després gravar-lo a qualsevol pendrive per a reproduir a qualsevol reproductor o dispositiu compatible descarregueu-lo al següent enllaç. (POLSAR “DESCARGAR” I UTILITZAR EL NAVEGADOR GOOGLE CHROME)

MP4 del Festival de Fi de Curs 2017-18

Compra del DVD complet

Si voleu comprar el DVD ho podeu fer a Foto Futur (Carrer Cova Santa 23, Vila-real).

Descàrrega del DVD complet

Si voleu descarregar el DVD i després gravar-lo a un DVD verge al vostre ordinador descarregueu-lo al següent enllaç. (POLSAR “DESCARGAR” I UTILITZAR EL NAVEGADOR GOOGLE CHROME)

DVD del Festival de Fi de Curs 2017-18

Un comentari

• Maria José Gumbau

Heu estat tots i totes espectaculars. Si que ha valgut la pena tot l’esforç.

BON ESTIU!!!

PD: Felicitar, com no,a tot el claustre de mestres i especialment en aquest cas a Raúl. Has fet una feina quasi inmillorable. I dic quasi, perquè cada any te superes!!!