Curs 2017-18 – Infantil 4 anys – Aula

1 de Juny de 2018: Infantil 3, 4 i 5 anys – Eixida a la Platja

Per als alumnes d’infantil ja ha arribat l’estiu. El divendres passat, dia 1 de Juny, vam fer una eixida a la platja del Grau de Castelló. Tots junts vam fer castells, vam jugar amb les ones, vam fer carreres… ho vam passar genial! Entreu dins i podreu vore les fotos!

Curs 2017-18 – Infantil 3, 4 i 5 anys – Eixida a la Platja

29 de Maig de 2018: Infantil 4 anys – Aniversari d’Àlex

Durant aquest mes de maig hem celebrat sols un aniversari. Alex ja ha cumplit 5 anys. Mireu que guapet està en les fotos amb els seus companys. MOLTES FELICITATS!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversari d'Àlex

11 de Maig de 2018: Infantil 4 anys – Sant Pasqual

Amb motiu de les Festes Patronals de Sant Pasqual, els xiquets de 4 anys hem realitzat diferents activitats relacionades amb aquestes festes tan esperades: ofrena a Sant Pasqual, Festival de Primavera, el bouero, una globotà i un gelat per a refrescar-nos. Ací teniu les imatges. BONES FESTES!!!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Sant Pasqual

27 d’Abril, 2018: Ed.Infantil – Excursió a la Granja-Escola

El dia 27 d’abril tots els alumnes d’Educació Infantil, ens vam anar d’excursió a la Granja-Escola “Finca Los Ángeles” de La Vall d’Uixó.
A les nou del matí estàvem tots preparats amb les motxilles, tots emocionats perquè anàvem a viure un dia diferent, un dia especial.
En arribar a la granja-escola, ens van rebre els monitors amb una cançoneta i després ens vam posar a esmorzar. Seguidament, per cursos, vam anar passant per diferents activitats: muntar en pony, plantar tomaqueres, fer un espanta-ocells, veure les diferents aus que hi havia… Cap a la una del migdia ja teníem molta gana. Vam dinar macarrons amb tonyina i un yogurt. Què bons que estaven!!
Ja per a acabar, vam estar ballant i jugant a diferents jocs.
Vam acabar esgotats però amb moltes ganes de tornar.
Aci vos deixem un vídeo i moltes fotos per a què vegeu quin dia més divertit.

Curs 2017-18 - Ed.Infantil - Excursió a la Granja-Escola

26 d’Abril de 2018: Infantil 4 anys – Aniversaris d’Abril

Ara que ja s’acaba el més d’abril, anem a ensenyar-vos unes fotos dels aniversaris d’aquest mes. Kevin i Juan Esteban ja tenen 5 anys i per això ho van celebrar amb la companyia dels seus companys de classe. Aquests els van fer uns dibuixets bén bonics i ho vam passar de meravella. Moltes felicitats als dos!!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversaris d'Abril

28 de Març de 2018: Infantil 4 anys – Pasqua

Els xiquets i xiquetes de la classe de 4 anys ens hem preparat per a rebre la Setmana Santa amb algunes activitats diferents a les que solem fer habitualment: hem anat al parc de El Pilar per a jugar amb tots els companys d’infantil, hem el.laborat la mona de pasqua, ens hem menjat la mona al pati dels majors i realitzat jocs al pati d’ infantil. Van ser tres dies diferents, previs a unes vacances que tots necessitàvem. Ací teniu les imatges. Esperem que vos agraden.

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Pasqua

14 de Març de 2018: Infantil 4 anys i 1r Primària- Actuació Musical

El divendres passat els xiquets d’infantil, vam tindre la visita de tots els alumnes de la classe de primer. Ens va fer moltíssima il.lusió vore´ls. Ens van cantar una cançó molt boniqueta, El Reloj. Ací teniu algunes fotogràfies i un video d’aquesta sorpresa que ens van donar.

Mireu el vídeo

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys i 1r Primària - Actuació Musical

14 de Març de 2018: Infantil 4 anys – Aniversaris de Març

Durant aquest mes de març, sols hem celebrat l’ aniversari del nostre amic Youssef. Estava molt content i emocionat. Era el seu dia especial, no es fan 5 anys tots els dies!!!
Moltes felicitats, Youssef!!!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversaris de Març

5 de Març de 2018: Infantil 4 anys – Aniversaris de Febrer

Durant aquest mes de febrer hem celebrat els aniversaris de Nerea i Marc. S’han fet molt fadrins. Ja tenen 5 anys. Ací podeu veure algunes fotografies d’aquest moment tan especial.

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversaris de Febrer

16 de Febrer de 2018: Infantil 4 anys – Carnestoltes

Ja fa uns dies vam celebrar la Festa de Carnestoltes a l’escola. Ací teniu algunes fotografíes dels xiquets i xiquetes de 4 anys. Ens ho vam passar genial!!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Carnestoltes

22 de Gener de 2018: Infantil 4 anys – Aniversari de Sofia

A la classe de 4 anys, aquest mes de gener hem celebrat l’aniversari de SOFÍA. És la més fadrina de la classe, ja té 5 anys.

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversari de Sofia

24 d’Octubre de 2017: Infantil 4 anys – Aniversaris d’Octubre

Ací teniu unes poquetes fotos dels aniversaris que hem celebrat a la classe de 4 anys, durant aquest mes d’octubre. Hala, Adrián, Roberto Juan i Miguel Ángel ja tenen 4 anys.

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Aniversaris d'Octubre

19 de Setembre de 2017: Infantil 4 anys – Inici de Curs

Benvinguts/des
Els alumnes d’infantil 4 anys ja estem súper adaptats a l’escola i aquestes són les activitats d’inici de curs que hem fet a l’inici del curs. Mireu quines ganes teníem de tornar al col·le amb la senyoreta Carmen Villalonga!!!

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys - Inici del Curs