Curs 2017-18 – 6é Primària – Aula

28 de Maig, 2018: 6é Primària – IV Jornada de Convivència Lúdico-Esportiva José Vicente Mezquita

El darrer dilluns 28 de maig de 2018 tots els i les alumnes de 6é de Primària dels col·legis de Vila-real van participar a la IV Jornada de Convivència Lúdico-Esportiva José Vicente Mezquita de Vila-real, organitzada pel Seminari d’Educació Física de Vila-real i patrocinada per l’Ajuntament de Vila-real.
Les activitats físiques realitzades van estar relacionades amb l’ecologia i la cura del medi ambient on allò realment important ha estat la convivència entre xiquets i xiquetes de la mateixa edat que en pocs mesos seran companys/es als distints instituts d’ESO de la nostra localitat.

6é Primària - IV Jornada de Convivència Lúdico-Esportiva José Vicente Mezquita

25 de Maig, 2018: Mestres en Pràctiques

Hui ens acomiadem de diverses mestres que han estat els mesos de gener, febrer, març, abril i maig al nostre centre realitzant el seu Practicum del Grau de Mestre de la Universitat Jaume I. Totes elles han format part del nostre equip docent i de la nostra comunitat educativa deixant la seua emprempta al nostre col·legi.

Les mestres Alba Kapusta, que ha estat a la classe de 3r amb la mestra Rosa Agut; Marina Cortells, que ha compartit docència amb la classe de 4t amb Laura Chulvi; Irene Monzonís amb la mestra María José Gumbau i la classe de 5é; i, finalment, Núria Vicent, qui ha gaudit amb 6é amb Lorena Gozalbo.

Aquestes companyes han mostrat coneixements i competències més que suficients per impartir la docència. Per això des de l’escola volem recordar-los i per suposat obrir les nostres portes per a tot allò que necessiten. Fins sempre!

Curs 2017-18 - Tot el centre - Mestres en pràctiques

20 de Març, 2018: 5é i 6é Primària – Musiconte a l’Auditori, “El Carro del Sol

Els i les nostres alumnes de 5é i 6é de Primària han assistit a l’Auditori Municipal, juntament amb els i les alumnes d’altres centres escolars de Vila-real, per veure el Musiconte sobre el mite de Faetó “El Carro del Sol“. Aquest ha estat organitzat pel Grup Acord i pel Grup Galatea. L’Alumnat del Conservatori Mestre Tàrrega han estat els intèrprets de l’acte que ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vila-real.

Curs 2017-18 - 5é i 6é Primària - Musiconte a l'Auditori, "El Carro del Sol"

Vídeo 1

Vídeo 2

Vídeo 3

Vídeo 4

Vídeo 5

Vídeo 6

Vídeo 7

Vídeo 8

Vídeo 9

Vídeo 10

Vídeo 11

Vídeo 12

12 Febrer, 2018: 3r, 4t, 5é i 6é Primària – Mostra Internacional de Cinema Educatiu

Els i les alumnes de 3r, 4t, 5é i 6é del nostre centre hem assistit el dilluns 12 de febrer,a l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner a la 6a Mostra Internacional de Cinema Educatiu. A la sessió hem vist diversos curtmetratges que ens han fet reflexionar.

Curs 2017-18 - 3r, 4t, 5é i 6é Primària - Mostra Internacional de Cinema Educatiu

17 Desembre, 2017: 6é Primària – Joguines amb molta vida

Representants del nostre centre han participat en el concurs escolar ‘Joguines amb molta vida’, que organitza la Fundació Tots Units dins de la 13a edició del Mes de la Sostenibilitat de la Regidoria d’Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic. Concretament, les nostres alumnes de 6é de Primària Hadjer Harir, Asmaa Hamidi i Laura Canorea han estat premiades per la creació d’una joguina amb material reciclat molt original, un dominó geològic. Enhorabona a les tres per aquesta joguina tan creativa i ecològica!!!

Curs 2017-18 - 6é Primària - Joguines amb molta vida

10 d’Octubre, 2017: 5é i 6é de Primària (Religió) – Eixida a “El Termet”

El 14 de setembre de 2017 tots els alumnes de 5é i els de religió de 6é de primaria, van realitzar una eixida caminant al Termet de l’Ermita Verge de Gràcia de Vila-real.
Tots van fer una visita guiada al museu etnològic,i museu de la ceràmica .
Sols els alumnes de religió de 5é i 6é vam visitar la coveta on conta la llegenda que un pastoret va trobar la imatge de la Mare de Déu de Gràcia, el cor i l´ermita.

Curs 2017-18 - 5é i 6é de Primària (Religió) - Eixida a "El Termet"

19 de Setembre de 2017: 6é Primària – Inici de Curs

Aquest serà el nostre darrer any a l’escola que tant estimem. Per això mateix el viurem al màxim amb la nostra mestra Lorena Gozalbo.

Curs 2017-18 - 6é Primària - Inici del Curs