Curs 2017-18 – 3r Primària – Aula

25 de Maig, 2018: Mestres en Pràctiques

Hui ens acomiadem de diverses mestres que han estat els mesos de gener, febrer, març, abril i maig al nostre centre realitzant el seu Practicum del Grau de Mestre de la Universitat Jaume I. Totes elles han format part del nostre equip docent i de la nostra comunitat educativa deixant la seua emprempta al nostre col·legi.

Les mestres Alba Kapusta, que ha estat a la classe de 3r amb la mestra Rosa Agut; Marina Cortells, que ha compartit docència amb la classe de 4t amb Laura Chulvi; Irene Monzonís amb la mestra María José Gumbau i la classe de 5é; i, finalment, Núria Vicent, qui ha gaudit amb 6é amb Lorena Gozalbo.

Aquestes companyes han mostrat coneixements i competències més que suficients per impartir la docència. Per això des de l’escola volem recordar-los i per suposat obrir les nostres portes per a tot allò que necessiten. Fins sempre!

Curs 2017-18 - Tot el centre - Mestres en pràctiques

1 de Març, 2018: Fundació de Vila-real

Els i les alumnes de 2n, 3r i 4t hem celebrat la Setmana Fundacional del nostre poble amb la visita als origens de la ciutat en forma d’un taller didàctic organitzat per l’Ajuntament.

Curs 2017-18 - 3r Primària - Fundació de Vila-real

12 Febrer, 2018: 3r, 4t, 5é i 6é Primària – Mostra Internacional de Cinema Educatiu

Els i les alumnes de 3r, 4t, 5é i 6é del nostre centre hem assistit el dilluns 12 de febrer,a l’Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán Moner a la 6a Mostra Internacional de Cinema Educatiu. A la sessió hem vist diversos curtmetratges que ens han fet reflexionar.

Curs 2017-18 - 3r, 4t, 5é i 6é Primària - Mostra Internacional de Cinema Educatiu

21 de Desembre, 2017: Visita a Betlems

Els xiquets i xiquetes de 3r i 4t de Primària han eixit a visitar els Betlems del barri tot i les gèlides temperatures d’aquest dia. Tots els veïns del barri han acollit la visita amb molta simpatia i amabilitat.

Curs 2017-18 - 3r i 4t de Primària - Visita a Betlems

29 de Setembre de 2017: 3r Primària – 9 d’octubre

Els i les alumnes de la classe hem assistit a les instal·lacions l’Espai Jove de l’Ajuntament de Vila-real a realitzar unes activitats molt didàctiques i divertides sobre el 9 d’octubre i les seues tradicions a la nostra terra. Hem aprés moltes coses noves gràcies a Ernest i Gràcia de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Vila-real.

Curs 2017-18 - 3r Primària - 9 d'octubre

22 de Setembre de 2017: 3r Primària – Inici de Curs

Cada vegada augmenta la dificultat en allò que aprenem però la nostra classe ho superarem amb nota. Per tal d’aconseguir-ho la senyoreta Rosa Agut ens tirarà una maneta.

Curs 2017-18 - 3r Primària - Inici del Curs

Save