Curs 2017-18 – 2n Primària – Aula

29 de Maig, 2018: 1r i 2n de Primària – Conservatori Mestre Goterris

Ens ha visitat Paco Martínez, professor del Conservatori Mestre Goterris de Vila-real. Hem descobert coses molt curioses del seu instrument, el violí. Ens ha fet moltes ganes de saber més sobre aquest món i, finalment, ens ha deixat practicar a tot l’alumnat amb el seu violí. Som uns autèntics músics.

Curs 2017-18 - 1r i 2n de Primària - Conservatori Mestre Goterris

26 de Març, 2018: 2n de Primària – Visita a la Casa de l’Assut

Organitzat per la Regidoria d’Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic de l’Ajuntament i amb la col·laboració de la Comunitat de Regants de Vila-real, els i les alumnes de la classe de 2n de Primària van visitar la “Casa de l’Assut” dintre del paratge de “El Termet” de Vila-real. Allà hi van escoltar una xarrada sobre la funció que al llarg de la història de la nostra ciutat ha desempenyat aquesta obra d’enginyeria per tal de garantir el repartiment i aprofitament de les aigües.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Visita a la Casa de l'Assut

17 de Març, 2018: 1r i 2n de Primària – Bioparc, València

El divendres 17 de març els i les alumnes de 1r i 2n de Primària han visitat el Bioparc de València. Ha estat una experiència inoblidable i molt didàctica i l’alumnat ha pogut veure de prop espècies en semillibertat que no havien vist mai. Repetirem!!!

Curs 2017-18 - 1r i 2n de Primària - Excursió al Bioparc

13 de Març, 2018: Cinema en valencià

Els alumnes de 1r i 2n han anat a l’Auditori a veure la pel·lícula “Vaiana” en versió valenciana.
La pel·lícula, a més a més de ser divertida, transmetia valors com la cooperació i l’ esforç per poder aconseguir allò que se vol.
Esta activitat ha estat patrocinada per l’Ajuntament.

Curs 2017-18 - 1r i 2n Primària - Cinema en valencià

1 de Març, 2018: Fundació de Vila-real

Els i les alumnes de 2n, 3r i 4t hem celebrat la Setmana Fundacional del nostre poble amb la visita als origens de la ciutat en forma d’un taller didàctic organitzat per l’Ajuntament.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Fundació de Vila-real

5 de Febrer de 2018: Dia de la Pau

El 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia de la Pau. Mireu com vam gaudir cantant, ballant i jugant tots junts sense barallar-se i sent bons amics!

Mireu els vídeos dels assajos

21 de Desembre, 2017: Visita a Betlems

Els xiquets i xiquetes de 1r i 2n de Primària han eixit a visitar els Betlems del barri tot i les gèlides temperatures d’aquest dia. Tots els veïns del barri han acollit la visita amb molta simpatia i amabilitat.

Curs 2017-18 – 1r i 2n Primària – Visita a Betlems

15 de Desembre de 2017: 2n Primària – Auditori

Els alumnes de 2n han anat a l’Auditori Municipal per a realitzar l’activitat “Coneixes a Tàrrega?”, la qual s’ha centrat en la vida de Francesc Tàrrega en forma de conte i amb ajuda d’una guitarrista que interpretava peces del nostre genial compositor. Ha estat una activitat lúdica i educativa d’allò més bonica!

Curs 2017-18 - 2n Primària - Auditori

10 de Novembre de 2017: 2n Primària – Les Professions

Els i les alumnes de 2n han treballat les professions que obtenen productes de la natura, les que treballen en fàbriques i tallers i les que ens ofereixen un servei. Després han fet un dibuix de les professions dels seus pares i han explicat cadascú en què consisteix el treball representat. Ha sigut una activitat molt divertida i enriquidora.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Les professions

11 d’Octubre de 2017: 2n Primària – Ed.Vial

L’alumnat de 2n de Primària ha assistit a les sessions d’Ed.Vial que realitza la Policia Local de l’Ajuntament de Vila-real per tal d’ensenyar l’alumnat hàbits de circulació i de mobilitat ciutadana.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Ed.Vial

3 d’Octubre de 2017: 2n Primària – Aprenem la centena

Els alumnes de segon han aprés el concepte de centena manipulant unitats, desenes i centenes i realitzant diferents jocs amb l’ àbac.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Aprenem la centena

22 de Setembre de 2017: 2n Primària – Inici del Curs

Comencem un nou curs escolar amb molta il·lusió i ganes. Continuarem així durant tot l’any amb la nostra mestra Inma Marcilla.

Curs 2017-18 - 2n Primària - Inici del Curs

Save