Curs 2017-18 – 1r Primària – Aula

29 de Maig, 2018: 1r i 2n de Primària – Conservatori Mestre Goterris

Ens ha visitat Paco Martínez, professor del Conservatori Mestre Goterris de Vila-real. Hem descobert coses molt curioses del seu instrument, el violí. Ens ha fet moltes ganes de saber més sobre aquest món i, finalment, ens ha deixat practicar a tot l’alumnat amb el seu violí. Som uns autèntics músics.

Curs 2017-18 - 1r i 2n de Primària - Conservatori Mestre Goterris

17 de Març, 2018: 1r i 2n de Primària – Bioparc, València

El divendres 17 de març els i les alumnes de 1r i 2n de Primària han visitat el Bioparc de València. Ha estat una experiència inoblidable i molt didàctica i l’alumnat ha pogut veure de prop espècies en semillibertat que no havien vist mai. Repetirem!!!

Curs 2017-18 - 1r i 2n de Primària - Excursió al Bioparc

14 de Març de 2018: Infantil 4 anys i 1r Primària- Actuació Musical

El divendres passat els xiquets d’infantil, vam tindre la visita de tots els alumnes de la classe de primer. Ens va fer moltíssima il.lusió vore´ls. Ens van cantar una cançó molt boniqueta, El Reloj. Ací teniu algunes fotogràfies i un video d’aquesta sorpresa que ens van donar.

Mireu el vídeo

Curs 2017-18 - Infantil 4 anys i 1r Primària - Actuació Musical

13 de Març, 2018: Cinema en valencià

Els alumnes de 1r i 2n han anat a l’Auditori a veure la pel·lícula “Vaiana” en versió valenciana.
La pel·lícula, a més a més de ser divertida, transmetia valors com la cooperació i l’ esforç per poder aconseguir allò que se vol.
Esta activitat ha estat patrocinada per l’Ajuntament.

Curs 2017-18 - 1r i 2n Primària - Cinema en valencià

8 de Març, 2018: 1r de Primària – Projecte “el Jaguar”

Durant febrer i març la classe de 1r de Primària hem realitzat a Ciències Naturals un projecte sobre el Jaguar. Hem après moltes coses noves i ens ho hem passat d’allò més bé. Hem fet entre tots i totes un mural que decora el nostre passadís.

Feu clic a la imatge per veure la galeria completa:

Curs 2017-18 - 1r de Primària - Projecte "el Jaguar"

5 de Febrer de 2018: 1r de Primària – Dia de la Pau

El 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia de la Pau. Mireu com vam gaudir cantant, ballant i jugant tots junts sense barallar-se i sent bons amics!

Mireu els vídeos dels assajos

Curs 2017-18 - 1r Primària - Dia de la Pau

21 de Desembre, 2017: Visita a Betlems

Els xiquets i xiquetes de 1r i 2n de Primària han eixit a visitar els Betlems del barri tot i les gèlides temperatures d’aquest dia. Tots els veïns del barri han acollit la visita amb molta simpatia i amabilitat.

Curs 2017-18 – 1r i 2n Primària – Visita a Betlems

12 de Desembre, 2017: Xarrada sobre Salut

Els i les alumnes de 1r de Primària han rebut una xarrada per part dels professionals del Centre de Salut de “El Pilar” Dolores Cano Royo sobre la importància de la higiene corporal: com rentar-se el cos i amb quina freqüència, els cabells, com raspallar-se les dents, …

Curs 2017-18 - 1r Primària - Xarrada sobre Salut

25 de Setembre de 2017: 1r Primària – Inici del Curs

Ja som alumnes de Primària perquè som molt majors. Hem passat al pati dels grans i la senyoreta Susana Miravet ens ensenya coses molt interessants.

Curs 2017-18 - 1r Primària - Inici del Curs