Curs 2015-16 – 3r Primària – Aula

3 de Juny, 2016: Olimpíades del Coneixement

Sota l’organització de la Congregació dels Lluïsos i a les instal·lacions de la Caixa Rural de Vila-real, representants de la classe de 3r de Primària han participat a la II Olimpíada del Coneixement. Els nostres alumnes han competit molt bé i hau gaudit amb aquesta experiència.

13 de Maig, 2016: Mestres en Pràctiques

Hui ens acomiadem de la mestra Anna Eixea que ha estat des dels mesos de febrer i març al nostre centre realitzant el seu Practicum del Grau de Mestre de la Universitat Jaume I. El seu caràcter i forma de treballar han deixat la seua emprempta per sempre a la nostra classe.

Anna Eixea

22 d’Abril, 2016: Excursió a Peniscola

El 22 d’abril de 2016 hem anat d’excursió a Peníscola amb l’empresa Anima’t. L’alumnat ha gaudit d’allò més amb les activitats que es van realitzar en aquest entorn inigualable de la nostra província.

22 de Març de 2016: 3r i 4t de Primària – Visita a l’Ajuntament

Les classes de 3r i 4t de Primària han visitat l’Ajuntament de Vila-real per tal de conéixer l’estructura i funcionament d’aquesta entitat. Tot el personal ha estat molt atent i hem descobert moltes curiositats del mateix. Seguidament hem visitat la Casa dels Mundina per tal de veure els Gegants del Poble. Una distesa i distreta manera d’aprendre coses noves.

17 de Febrer, 2016: Tot el centre – Ed.Musical: Interculturalitat 1 (Marroc)

Hui ha vingut Rachida, la mare de l’alumne de 3r Yassin, a presentar-los a tots els/les alumnes de la classe aspectes de la Cultura i Societat Marroquina, tals com: els grups ètnics, la música, els instruments, la llengua i lecto-escriptura, les festes, els vestits, el menjar… Hem gaudit d’allò més i continuarem amb aquest projecte tan integrador encapçalat pel mestre de música Daniel Roldán amb altres països i cultures.

1 de Desembre de 2015: Fotografia de grup (Revista Poble)

Amb motiu de la publicació en la Revista Poble a la seua Edició del mes de Novembre de 2015 de les fotografies dels grups del nostre centre hem aprofitat i hem fet fotos de totes les classes.

21 de Setembre de 2015: 3r de Primària – Inici del curs

Cada vegada augmenta la dificultat en allò que aprenem però la nostra classe ho superarem amb nota. Per tal d’aconseguir-ho la senyoreta Rosa Agut ens tirarà una maneta.