Curs 2014-15 – Festival de Fi de Curs – Vídeos

Festival de Fi de Curs – Vídeos

19 de juny, 2015: Festival de Fi de Curs – Vídeos

El darrer divendres 19 de juny de 2015 hem dut a terme el Festival de Fi de Curs de l’escola. Com tots els anys tot l’alumnat ha treballat amb moltes ganes i il·lusió però enguany ha estat més emotiu que cap altre any. Enguany el Festival ha estat completament dedicat a la memòria de Pili Bort, mestra de la nostra escola que ens va deixar el darrer mes d’octubre. Tothom la recordem moltíssim i estem segurs que li haguera agradat com ens ha quedat el Festival.
La temàtica del Festival és un viatge en el temps cap a totes les èpoques perquè de totes elles tenim records bonics. Per aquest motiu i per honrar la memòria de la nostra mestra, companya i amiga, Pili Bort, esperem que aquest Festival estiga per sempre … “Sempre en el record“.

logo_conreloj

Cor Escolar – Sempre en el record

L’alumnat del Cor Escolar ens va emocionar a tothom amb el record de la senyoreta Pili amb la cançó composada pels mestres de l’escola Sempre en el record.

Activitats del Curs

En aquest vídeo hem recordat alguns bons moments del curs 2014-15 per part de tots els membres de l’escola.

Infantil 3 anys – Chica yeye

Els xiquets i xiquetes de la classe d’Ed.Infantil 3 anys ens van dur de guateque fins el 1962 per a ballar la Chica yeye.

Infantil 4 anys – Fin de Curso

El grup Parchís, que tant va triomfar als 80, va estar representat per la classe de 4 anys amb la cançó de l’any 1984 Fin de curso.

Infantil 5 anys – Garabatos

La classe d’Infantil 5 anys va retre homenatge a la parella Enrique i Ana transportant-nos fins el 1979 amb la seua cançó Garabatos.

1r Primària – Mama dame 100 pesetas

Una gran actuació van tenir els xiquets i xiquetes de 1r de Primària imitant a la mateixa Rafaella Carra amb el seu èxit de 1977 Mamá dame 100 pesetas.

2n Primària – Charleston

Tot i que el ball del Charleston és bastant anterior, l’alumnat de 2n va fer una escena de la pel·lícula de 1960 titolada La corista amb la cançó de Charleston, Mama cómprame unas botas.

3r Primària – Hoy no me puedo levantar

La movida madrilenya i els anys 80 van estar protagonistes amb el popurrí de Mecano que van interpretar la classe de 3r viatjant fins el 1986 per mitjà de la cançó Hoy no me puedo levantar.

4t Primària – Lalalala

També vam recordar el desastrós Mundial de Futbol de Brasil de 2014 amb la cançó de Shakira, Lalalala, gràcies a les xiquetes i xiquets de 4t de Primària.

5é Primària – Que la detengan

L’èxit de David Civera de l’any 2002 Que la detengan va estar l’escollit per la classe de 5é de Primària.

6é Primària – Grease

Els xiquets i xiquetes de 6é es van esmerar molt per a fer una grandíssima interpretació grupal de Grease amb un popurri d’aquesta pel·lícula de 1978.

6é Primària – Lliurament d’orles

Com que aquesta promoció de xiquets i xiquetes, que enguany ha estat amb la tutoria de María José Gumbau, se’n va a l’institut, els hem fet un homenatge que recordaran per sempre amb el lliurament d’orles.

6é Primària – Cloenda

Per a finalitzar el Festival la classe de 6é es van acomiadar de tot el públic assistent amb la cançó Euphoria. Bon estiu!!!

Un comentari