Curs 2014-15 – Mestres en pràctiques

Mestres en Pràctiques

11 de Maig, 2015: Mestres en Pràctiques

Hui ens acomiadem de dues grans mestres que han estat des del mes de febrer al nostre centre realitzant el seu Practicum del Grau de Mestre de la Universitat Jaume I. Tant Ester Pesudo, que ha estat a la classe de 1r amb la mestra Susana Miravet, com Pilar Herrero, que ha fet el mateix amb 5é amb Lorena Gozalbo, han mostrat coneixements i competències més que suficients per impartir la docència. Per això des de l’escola volem recordar-les i per suposat obrir les nostres portes per a tot allò que necessiten. Fins sempre Ester i Pilar.

Ester Pesudo

Pilar Herrero

Un comentari

• Pilar Herrero Galindo

Un plaer haver exercit com a docent en pràctiques amb els alumnes de 5é. Ha estat una experiència inolvidable poder compartir amb els alumnes i amb els docentes del centre la meua estada en pràctiques. Tant els mestres com els alumnes des del primer moment m´han brindat tota la confiança per a estar plenament intregada amb tot el centre.