Curs 2014-15 – 4t Primària

4t Primària

20 Maig, 2015: Esport Escolar – Piscina

Com tots els anys el grup de 4t de Primària del nostre centre participa en els cursets de natació que imparteix el Servei Municipal d’Esports de l’Ajuntament de Vila-real. Un dia a la setmana els nostres xiquets/es han acudit a les piscines per tal d’aprendre o de perfeccionar la natació. Fins el proper curs!

24 Abril, 2015: Els Planetes

Els i les alumnes de 4t de Primària estan estudiant els Planetes i han realitzat uns murals molt bonics i elaborats. Com que la classe d’Infantil 5 anys també es troba estudiant aquest tema, l’alumnat de 4t ha baixat a explicar el seu treball als companys d’Ed.Infantil 5 anys.

23 Abril, 2015: Dia Mundial de l’Aigua

Els i les alumnes de 4t de Primària hem celebrat el dia mundial de l’aigua amb unes activitats molt divertides al Termet on hem visitat l’assut, el Molí, el riu Millars i on hem aprés moltes coses sobre la natura i els usos de l’aigua al voltant del riu del nostre poble. Hem hagut d’aplaçar l’activitat degut a l’alt nivell d’aigua del Riu.

23 de Març, 2015: Visita al Centre de Salut de “El Pilar

L’alumnat de 4t ha visitat les instal·lacions del centre de salut del Barri de “El Pilar” Dolores Cano Royo. Han aprés moltes coses sobre el treball que allà es du a terme i han viscut en primera persona moltes proves mèdiques reals.

Setembre, 2014: Inici del curs

Ens fem majors i ja anem a 4t. Cada any és més difícil i hem d’aplicar-nos més per aprovar. Amb la senyoreta Rosa ho aconseguirem.

Un comentari