Curs 2018-19 – Infantil 3 anys – Aniversaris de Setembre

10 d’Octubre, 2018: Infantil 3 anys – Aniversaris de Setembre

Aquest mes de setembre, a la classe d’infantil 3 anys, hem celebrat l’aniversari de dos amiguets molt bonics i fadrins: Anais i Mario. Moltes felicitats campions, ja teniu 3 anys!!! Mireu les fotos i veureu com hem gaudit tots junts cantant, ballant, jugant però sobretot menjant eixos pastissos tan bons als que ens han convidat! Molts besets companys!!! Feu clic a la foto per veure-les totes.

Curs 2018-19 – Infantil 4 anys – Correllengua

5 d’Octubre, 2018: Infantil 4 anys – Correllengua

Un any més hem celebrat la Festa del Correllengua. Els xiquets d’ infantil hem fet unes banderetes amb motiu d’ aquesta festa i la proximitat del 9 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. Els xiquets de 4 anys hem estat molt atents a l’obreta teatral que ha representat la companyia teatral, La Fam. Ha estat molt divertida i el final ha estat espectacular. Ací vos deixem algunes fotos de com hem realitzat les banderetes i d’altres moments d’aquest dia. Vos agradaran! Feu clic a la foto per veure-les totes.

Curs 2018-19 – Tot el Centre – Correllengua

3 d’Octubre, 2018: Tot el Centre – Correllengua

Com tots els anys la Flama de la Llengua Valenciana ha arribat al nostre centre. Enguany hem assistit a l’espectacle teatral “El Col·leccionista de Paraules” de la companyia teatral La Fam. Feu clic i veureu les fotos i el vídeo.

Curs 2018-19 – Tot el centre – Butlletí Informatiu

3 d’Octubre, 2018: Butlletí Informatiu Curs 2018-19

Descarregueu el Butlletí Informatiu del Curs 2018-19. Fes clic a la imatge per a veure’l.

Curs 2018-19 – Esport Escolar – Novetats

28 Setembre, 2018: Esport Escolar – Novetats

Se informa a los familiares de los alumnos que se han apuntado al deporte escolar (multiesport) que, como EL AYUNTAMIENTO TODAVÍA NO HA CONTRATADO A LOS MONITORES, no se podrá empezar esta actividad hasta que sean asignados a los colegios. Por lo tanto hasta que eso no se produzca no podrán venir a los entrenamientos.
Los alumnos que están apuntados al deporte y se quedan al comedor serán recogidos por los familiares antes de las 15:30h.
Cuando se puedan empezar los entrenamientos se avisará.

Curs 2018-19 – Menjador Escolar – Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar

11 Setembre, 2018: Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar Curs 2018-19

Publicada per Conselleria la Resolució de Puntuacions de les Beques del Menjador Escolar per al Curs 2018-19. Els imports coberts per Conselleria segons la puntuació els podran veure a continuació. Feu clic al full i descarregueu-lo en PDF.

Curs 2018-19 – Tot el centre – Llibres de text i Material Escolar

25 Juny, 2018: Tot el centre – Llibres i Material Escolar Curs 2018-19

Mireu els Llibres i el Material Escolar per al Curs 2018-19. Fes clic a la imatge per a veure’ls.

p1

Curs 2017-18 – CEIP Pintor Gimeno Barón – Telegram – Nou Canal de Comunicació

23 d’Octubre 2017: Telegram – Nou Canal de Comunicació

El CEIP Pintor Gimeno Barón posa a disposició del professorat, de les famílies i, en general, de la nostra comunitat educativa, un canal de comunicació mitjançant l’aplicació de telèfon mòbil Telegram. Si us uniu al canal @pintorgimenobaron tindreu al vostre abast informació que us pot interessar.

Aquesta informació està referida a actes, activitats i publicacions del col·legi que poden ser del vostre interés, així com informació útil en matèria educativa, calendaris i altres qüestions relatives al funcionament diari del sistema educatiu de la nostra escola.

El canal @pintorgimenobaron de Telegram ha iniciat ja el seu funcionament. És molt fàcil rebre la informació d’aquest butlletí per a telèfons mòbils:

1. Cal que s’instal·leu al telèfon mòbil l’aplicació Telegram

2. Busqueu @pintorgimenobaron

3. Uniu-vos al nostre canal

Voldríem que vos uníreu, si voleu, i que ho difonguéreu a la resta de les famílies.

» Llegir més